اولویت های پژوهشی، آموزشی گروه قلب
و عروق
|
ردیف
|
عناوین
|
1
|
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان بالینی
|
2
|
بررسی کیفیت و کمیت برنامه های آموزشی
|
3
|
عوامل کیفی و کمی موثر در عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی
|
4
|
نقش تحصیلات آموزشی و رفاهی دانشجویان در کیفیت آموزش
|
5
|
سنجش انگیزه دانشجویان واعضای هیئت علمی
|
6
|
نقش تعداد دانشجویان و اساتید در کیفیت آموزش
|
7
|
نقش زیر ساخت ها بر کیفیت و کمیت آموزش
|
8
|
تناسب برنامه آموزشی و درسی با نیاز شغلی فراگیران
|
9
|
شکاف بین آموزش های تئوری و عملی
|
10
|
وضعیت رابطه استاد و دانشجو
|
11
|
توانمندی و توانمند سازی اساتید
|
12
|
نظام آموزشی و
آینده شغلی دانشجویان
|
13
|
بکارگیری روشهای نوین آموزش
|
14
|
بکارگیری آموزش
مجازی
|
15
|
نقش فرآیند جذب و ارتقا هیئت علمی در کیفیت آموزش
|
16
|
مقایسه اثر بخشی روشهای مختلف تدریس
|
17
|
نقش اساتید مشاور و مشاوره دانشجویی در پیشرفت تحصیلی
|
18
|
نقش اخلاق حرفه ای در آموزش
|
19
|
آموزش بالینی در درمانگاههای سرپایی
|
20
|
طراحی کوریکولومهای جدید آموزشی
|