اخبار

دیدار رئیس بیمارستان امام علی(ع) و جمعی از پرسنل مرکز با رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان

دیدار رئیس بیمارستان امام علی(ع) و جمعی از پرسنل مرکز با رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان

❇️ دکتر حسین امیری رئیس مرکز تحقیقاتی، آموزشی و ‌درمانی قلب و عروق امام علی(ع) به همراه جمعی از پرسنل و تیم مدیریتی مرکز با دکتر سعید کیانی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان دیدار کردند.
◀️  در این دیدار دکتر امیری ضمن تبریک به مناسبت انتصاب ایشان به ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و تشکر از زحمات دکتر منصوری رئیس اسبق سازمان بسیج جامعه پزشکی آرزوی توفیق و سربلندی برای دکتر کیانی نمودند و آمادگی خود را برای پیگیری و ادامه خدمت رسانی در قالب تیم خدمات رسانی درمانی شهید رهنمون را اعلام کردند.
◀️ دکتر امیری با اشاره به خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در برنامه ها و‌ مناسبتهای مختلف و ارائه خدمات درمانی از تلاش مجموعه سازمان بسیج جامعه پزشکی قدردانی نمودند.


❇️ دکتر سعید کیانی نیز ضمن خیرمقدم و تشکر به دکتر امیری و تیم مدیریتی بیمارستان امام علی(ع) با اشاره به کلام شهدای بزرگ ابراز امیدواری کرد که در مقام عمل بتواند منشاء خیر در خدمت رسانی درمانی بصورت جهادی در قالب بسیج جامعه پزشکی استان باشد. ‌

◀️رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهار نمودند که دکتر امیری از جانبازان و‌ یادگاران دوران دفاع مقدس بوده و خود شاهد بوده اند که چگونه جهادگونه با توجه به اینکه جانباز شیمایی دوران دفاع مقدس بودند با ماسک و اکسیژن در حال ویزیت بیماران و کار در مراکز درمانی بوده اند و ایشان را از مدیران انقلابی ‌و جهادی در مجموعه علوم پزشکی کرمانشاه خواند و ‌‌ابراز امیدواری کردند که با وجود مدیرانی همچون دکتر حسین امیری بتوانند در ارائه خدمات درمانی و برنامه های مختلف بسیج جامعه پزشکی، رضایت حق تعالی ‌و مردم شریف استان حاصل شود.

◀️همچنین دکتر کیانی از خدمات بسیج در حوزه خدمات درمانی سپاه و احداث درمانگاه‌های مختلف در پاوه و اسلام آباد و سرپل ذهاب که باعث افزایش رضایتمندی مردم و‌ مراجعین در این شهرها بوده سخن به میان آوردند و ابراز امیدواری کردند که مسولان دستگاههای مختلف در استان و علی الخصوص در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، بدون هیچ نوع سلیقه و نگرشی، همه با هم برای ارتقای خدمات در استان تلاش نماییم و اعمال خوددر دوران خدمت را با خدمت رسانی جهادگونه و شهادت وار، مزین نماییم.

✔️چهارشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳

روابط عمومی بیمارستان امام علی(ع)
8
7
6
5
4
3
2
1
رسانه جدید

۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید