اخبار

پیام رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه به مناسبت روز استاد و ‌بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری(ره)

پیام رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه به مناسبت روز استاد و ‌بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری(ره)



متن پیام به شرح ذیل است:


                                                                                                     بسم الله الرحمن الرحیم


                                                                                                    «ن وَ الْقَلَمِ وَ مَا یسْطُرُونَ»

فرارسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری(ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و آگاهی و مقام والای استاد و‌ معلم است.
اساس فرهنگ،تفکر و شناخت بشری در خواندن و نوشتن، آموزش و تحقیق و سخن گفتن است و آنچه که به انسان پروبال می‌دهد و او را از سایر موجودات ممتاز و برجسته کرده، در همین چند مورد خلاصه میشود.
معلم و کسوت استادی همواره در طول تاریخ منشاء هدایت بشر و چراغ فراروی انسان‌ها در گذر زمان بوده و خواهد بود. معلمان و اساتید بزرگ و راستین در حریم مقدس دانشگاه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت و آموزش زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.
معلمین و اساتید عزیز جهان ما را کمی بهتر کرده‌اند، کمی آگاه‌تر، کمی انسان‌تر و به سوی دنیای پیشرفته تر و بهتر سوق می‌دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز استاد، از زحمات بی شائبه تلاشگران عرصه علم و معرفت تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آنان توفیق مسألت می‌نمایم.

                                                                                                   دکتر حسین امیری
                                                                                              رئیس بیمارستان امام علی(ع)

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید