اخبار

پیام دکتر حسین امیری رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه،جهت شرکت در راهپیمایی گرامیداشت روز قدس

پیام دکتر حسین امیری رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه،جهت شرکت در راهپیمایی گرامیداشت روز قدس
دکتر حسین امیری رئیس مرکز تحقیقاتی، آموزشی و درمانی قلب و عروق امام علی(ع) در پیامی ضمن محکوم کردن اقدامات و‌جنایات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا در غزه و‌ فلسطین ، از همکاران بیمارستان امام علی(ع) و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.


متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ماه مهمانی الهی ، عبادت مردان و زنان مؤمن و شب زنده دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان رسید تا طعم شیرین روزه داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان غزه و فلسطین و انزجار از مستکبران جهان پیوند دهد.
روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.
روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولتهای زور گو بدانند که مردم ما با تمام توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی امام خمینی کبیر(ره) بیشتر پی می‌برد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما همکاران گرامی بیمارستان امام علی(ع) در این ماه مبارک، از شما و مجموعه همکاران ارجمند در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دعوت می نمایم،تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین و غزه نشان دهید.

                  دکتر حسین امیری
   رئیس مرکز تحقیقاتی،آموزشی و درمانی
                   امام علی(ع)


۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید