اخبار

پیام تبریک رئیس و مدیر مرکز تحقیقاتی،آموزشی و درمانی قلب و عروق امام علی(ع) به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳ و تقارن با ماه مبارک رمضان

پیام تبریک رئیس و مدیر مرکز تحقیقاتی،آموزشی و درمانی قلب و عروق امام علی(ع) به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز ۱۴۰۳ و تقارن با ماه مبارک رمضان



✔️ متن پیام به شرح زیر است:


“بسم الله الرحمن الرحیم"

پیامبر(ص): 
«اذا رأیتُم الرَّبیعَ فَاکثِروُا ذِکْرَ النُّشُورَ»

سـال جدیـد به قـدوم موسـم ربیع آراستـه گشتـه و درختـان به خلعـت نـوروزی قبـای سبـز در برگرفتـه و کـلاه شکوفــه بر سر نهـاده‌اند.
فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه‌ پرفضیلت رمضان را به اساتید، پزشکان و همکاران گرانقدر در بیمارستان امام علی(ع) تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و چه تقارن نیکویی است وقتی بهار و نوروز ایران زمین با بهار دل ها، ماه میهمانی خدا در آمیخته و ایران اسلامی، تلالویی از بهشت گشته و رنگ " سَلاماً سَلاماً " به خود می‌گیرد و امیدواریم سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمینمان، ایران اسلامی باشد.

این دگرگـونی شگرف طبیعـت فرصتـی است برای اندیشیـدن انسـان به عظمت کبـریایی خالق هستی، نو شدن و تجدید حیات تا خویشتن خـویش را از نسیـان و غفلـت رهایـی بخشـیم.
امید سال نـو که مقـارن با ماه بندگی خدا و پاکی از گناهان با عمل صالح و عبادت اسـت، با دلی پاک شده از کدورتها و تلخی ها و زلال و به همـت، همدلی و تلاش اعـضای خـانواده پـرمهـر مرکز تحقیقاتی،آموزشی و درمانی قلب و عروق امام علی(ع)، رهـاوردی نیکـو از سرافـرازی و سربلنـدی را بـرای کشـور و استان عزیـزمان کرمانشاه در زمینه ارائه خدمات درمانی و علمی به ارمغـان آورد.
از درگاه الهی صحـت،سلامـت،سعادت وموفقیت روزافزون یکایـک همکاران بزرگوارم در بیمارستان امام علی(ع) را مسئلت می نماییم. ان شاءالله در سال ۱۴۰۳ شاهد انگیزه مضاعف برای خدمتی در خور شأن به همشهریان گرانقدرمان در استان کرمانشاه و تلاش برای رفع نواقص و‌کاستی های موجود باشیم و بعنوان خادم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاە در این مرکز، برخود لازم می‌دانیم عالی ترین سپاس ها را از یکسال تلاش های ارزنده شما و صمیمانه ترین آرزوها را برای سال پیشرو از درگاه ایزد منان برای شما همکاران ارجمند و خانواده های محترمتان داشته باشیم.

                 دکتر حسین امیری
           رئیس بیمارستان امام علی(ع)

            بشیر امامی مدیر بیمارستان

۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید