اخبار

پیام مشترک ریاست محترم و‌ مدیر محترم مرکز تحقیقاتی،آموزشی ‌و درمانی قلب و عروق امام علی(ع) کرمانشاه به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر مکرم اسلام حضرت محمدالمصطفی(ص)

پیام مشترک ریاست محترم و‌ مدیر محترم مرکز تحقیقاتی،آموزشی ‌و درمانی قلب و عروق امام علی(ع) کرمانشاه به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر مکرم اسلام حضرت محمدالمصطفی(ص)

متن پیام به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ»
یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاکَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِیرًا وَدَاعِیًا إِلَى اللَّهِ بِإِذْنِهِ وَسِرَاجًا مُنِیرًا 
سوره احزاب(آیه۴۵،۴۶)

ای پیامبر! به راستی ما تو را شاهد [بر امت] و مژده رسان و بیم دهنده فرستادیم و تو را دعوت کننده به سوی خدا به فرمان او و چراغی فروزان [برای هدایت جهانیان] قرار دادیم.

❇️ بیست و هفتم رجب هنگامه بر انگیخته شدن محبوب ترین خلقت خدا و اشرف کائنات، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت ختمی مرتبت، محمد المصطفی (ص) که روز تکوین آیه های رسالت و روز تجلی رحمت الهی است، نویدی بر شروع روشنگری، پیشرفت، پیروزی های حق بر باطل و مظلوم بر ظالم و فراگیر شدن بندگی ذات مقدس باری تعالی و مهر بطلان بر بنیان های بت پرستی نهاده شد.
سالروز مبعث نبی مکرم اسلام(ص)، پیام آور توحید، عدالت و وحدت فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریک و شادباش ها را به عموم‌مسلمانان جهان، علی الخصوص همکاران گرامیمان در بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه تقدیم نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان آرزوی توفیق، بهروزی و سرافرازی نماییم.
امیدوارم در پرتو تعالیم نبوی و با تأسی از سیره و روش آن حضرت، شاهد جامعه ای سرشار از اخلاق و معنویت باشیم و همه ما مسلمانان با بهره‌گیری از آموزه‌های سراسر نور قرآن کریم و با وحدت و انسجام اسلامی در راه پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) گام برداریم.

دکتر حسین امیری  
رئیس بیمارستان امام علی(ع)

بشیر امامی 
مدیر بیمارستان امام علی(ع)

✔️پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ /
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید